مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-12اجتماعي

آموزش پیشگیری از اعتیاد در 10 محله آسیب خیز زنجان و ابهر 


سرپرست پیشگیری بهزیستی استان زنجان گفت: طرح پیشگیری از اعتیاد و ارتقاء توانمندی های شناختی- رفتاری برای جامعه سنی 15 تا 35 سال در10 محله آسیب خیز زنجان و ابهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهناز آقاخانی روز دوشنبه با بیان اینکه طرح پیشگیری از اعتیاد و ارتقاء توانمندی های شناختی- رفتاری برای جامعه سنی 15 تا 35 سال در 10 محله آسیب خیز زنجان و ابهر اجرا می شود، گفت: هدف از اجرای این طرح پیشگیری از اعتیاد و ارتقاء مهارتهای روانی، اجتماعی در زندگی شامل تنظیم هیجان، تفکر نقاد، خودآگاهی و تصمیم گیری به ویژه برای جامعه سنی 15 تا 35 سال است.

وی گفت: افراد هر چقدر از قدرت تفکر دقیق تری برخوردار باشند، بهتر می توانند خود و هیجانات خود را مدیریت کنند و خود باوری بیشتری داشته باشند و در شرایط سخت زندگی هم بهتر می توانند از خود محافظت کرده و احتمال رفتارهای پرخطر در آنها کاهش خواهد یافت.

سرپرست پیشگیری بهزیستی استان زنجانبا اشاره به اینکه این طرح با همیاری تسهیلگران آموزش دیده در محلات آسیب خیز برگزار شد، تصریح کرد: در 1402 نیز این طرح در سطح استان برگزار خواهد شد و دربرگیری بیشتری خواهد داشت.

آقاخانی کنترل خشم مردم محلی پس از اجرای طرح، افزایش روابط بین زوجین، تغییر در باورها، بهبود روابط فرزندان و والدین، آموزش فرایند اجتماع محوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش پیشگیری از اعتیاد در 10 محله آسیب خیز زنجان و ابهر 

آموزش پیشگیری از اعتیاد در 10 محله آسیب خیز زنجان و ابهر